Artistii

Ador sa scriu. Nu pentru ca e singura forma prin care sa ma exprim, nu pentru ca cineva mi-ar idolatriza lucrarile, doar pentru placerea de a crea ceva etern. Era chiar un citat care exprima acest lucru foarte bine (efemeritatea fiintei umane, dar eternizarea operelor ei):

“If a writter is in love with you, you will never die”. Dar artistii sunt greu de inteles, sunt furiosi inauntru si majoritatea urasc societatea robotica in care traim, de aceea am scris urmatoare compunere ( nu este foarte lunga deoarece am o minte dezordonata si sar de la o ideea la alta)

Disparitia

Stau, ma uit pe geam si vad cladirile Parisului, trag din tigara si simt cum ma privesc ochii astia nemilosi, care ma judeca, ma innebunesc, nu inteleg visele unui artist. Si ma privesc si ochii tai…Oh, ochii tai albastri, definiti de niste gene lungi, dese, ma privesc cu mila,cu nestiinta, nici macar ochii tai nu ma inteleg.
Eu stateam la birou si scriam,tu imi dezmierdai parul, ne iubeam asa de mult si mi-erai muza si lumea nu conta. Acum eu tot stau la birou, dar tu stai in coltul camerei si versi lacrimi amare si acum lumea conteaza. Vorbim din ce in ce mai putin, pentru ca nu ma intelegi, si ce sa intelegi tu? Tu, care esti o copila, care nu stii ce inseamna sa fii artist, sa ai sufletul chinuit de propria persoana. As vrea sa urlu de durere, caci arta imi musca din carne,pe panza imi pun sufletul, dar oamenii nu-l inteleg. Si fricoasa, stai si nu imi spui nicio parere, tip, te dojenesc si apoi imi dai iertare…De cate ori m-ai iertat…Si acum ma ierti sau cuvintele nu mai inseamna nimic?
Mai ierti tu altcuiva pacatele? Sa nu mai fiu eu unic nici macar in ochii tai? Caci unic nu sunt fata de toti artistii astia beti de ura ce o poarta oamenilor de rand, dar pentru tine eram unul singur. Ma inghite lumea si nu ma lasa sa fiu diferit, poate am cautat lumina in ochii gresiti, dar cum sa simti ca ai gresit cand privesti ochii aia albastri. Ma amagesc si spun ca sunt unic pentru tine, dar ti-am privit iar ochii, erau goi, plansi, transparenti. Nu se mai vedea nimic si nimeni in ochii tai, nici macar eu. Pur si simplu am disparut…

Leave a Reply

