5 idei de cadouri de Craciun

Craciunul este despre cei dragi si desigur ca darurile sunt parte din traditiile de Craciun , de aceea uneori devine putin stresant sa incercam sa gasim cadoul perfect pentru fiecare dintre prietenii nostri. Sper ca aceste mici idei sa va ajute.

  1. Pulovere de Craciun   Sunt adorabile si ne baga pe toti in spiritul Craciunului. Eu si prietena mea ne-am facut Christmas shopping-ul si la H&M am gasit aceste pulovere adorabile care cred ca vor face un cadou perfect de Craciun, mai ales daca decideti sa luati doua ca sa fiti “matching”15423582_1879222662300471_874883419_n
  2. Produse pentru baie    Cred ca toata lumea adora gelurile de dus, sarurile de baie sau bombele de baie, asa ca am pus in acest an pe wishlist-ul meu de Craciun cateva produse de la Bath&Body works (care se gasesc in Romania pe aoro.ro) si de la Lush (http://www.produsecosmeticelush.com/ro)
    Fără titlu.pngFără titlu.pngFără titlu.pngFără titlu.png
  3. Make up     Sunt foarte multe produse uimitoare pe care fiecare fata le vrea: primul ar fi un Kylie Cosmetics lip kit (este un produs de calitate, iar acum au aparut foarte multe lucruri noi pe site-ul lui Kylie care au un pret rezonabil. Eu am cumparat unul si sunt foarte multumita, consistenta este buna, este foarte cremos si actioneaza ca un moisturizer, plus ca ador culoarea)14233668_710023572479618_298353579_o.jpgal doilea lucru este acest set de Melted Chocolate lipstick-uri de la Too Faced. Daca aveti instragram , cred ca e imposibil sa nu fi vazut macar o poza cu unul din aceste rujuri,sunt adorabile si am auzit numai cuvinte de lauda despre ele.                  fara-titlu                                                                              Ultimul essential care este foarte dorit si foarte faimos este probabil o paleta Naked de la Urban Decay.  Preferata mea este aceasta, culorile sunt superbe si le ador pe cele shimmery. Urban Decay este o companie extraordinara de cosmetice, dar cel mai mult au atras atentia cu aceste palete, care contin culori de la nude si roz pal pana la cele ce sunt perfecte pentru un smokey eye.Fără titlu.png
  4. Accesorii de iarna     Aici ma refer la tot ce se refera la fulare, caciuli, esarfe, sosete sau manusi. O sa inserez cateva poze cu favoritele mele deoarece e clar cat de cozy sunt toate acestea pe timpul iernii.Fără titlu.png       Reserved   Fără titlu.png      Reserved fara-titluH&MFără titlu.pngBershka
  5. Carti sau albume    Literatura si muzica sunt doza noastra zilnica de inspiratie, iar cand primesti un astfel de cadou vezi si cum te priveste lumea. Sugestiile mele de carti pe care am incercat sa le gasesc acest Craciun sunt: “Ulise”-James Joyce, “Finnigan’s wake”-James Joyce, “Alt timp nu am”-Seneca, “Romanul unui om sucit”-Mircea Eliade, “Who’s afraid of Virginia Woolf?”. Iar albumele mele preferate sunt “I like it when you sleep, for you are so beautiful yet so unware of it”- The 1975,   “Starboy”-The Weeknd, “Back to black”- Amy Winehouse, “Appetite for destruction” – Guns N’ Roses.
Leave a Reply

